du & jag föralltid bror!

Mio.
duär så himla underbart söt. man blir så himla glad när man ser på dej! dina ögon, oh herregud man smälter. kommer ihåg när jag väntade på att du skulle komma till världen, i början tänkte jag nej inte flera syskon hehe.. men sen när du kom hem och jag fick hålla dej, då visste jag helt klart att de va du och jag föralltid! jag bah: men är det där min bror??! faaaan va sööt.
och jag kommer alltid finnas för dej, i vårt och torrt! jag kommer ju alltid va din dryga syrra.
puss på dej bror<3
image description
jag diggar bilden!

Kommentarer
Postat av: julia lööv

Gud vad fint skrivet. Man blev ju rörd<3 ha det så bra med dina fina och söta syskon. Så kanske vi ser varandra på slöjden.

2012-04-09 @ 20:18:41
URL: http://www.julialoov99.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0