gör som havet, VÅGA

vakna typ nu, är fortfarande jättetrött så ska sova en stund till. måste seriöst få sova nu, har inte sovit på hela veckan, inte bra! men iallafall, igår kväll typ vid halv 12 ringde Ida mej, och vi pratade lite och så bah. sen la jag mobilen på bordet för jag nt orka hålla i den, och jag pratade fortfarande med Ida. och jag vet inte, men vid 12 vaknade jag av att nån ringde mej på dolt nummer. så jag hade somnat när Ida va i telefon hahahahhahah! jag va nog sjukt övertrött, först slår jag bara ner glaset och sen somnar i telefon.
tänkte bah berätta att Tobbe och Mio kommit hem nu, dom kom hem igår kväll runt 10. saknat dom som fan!!!! så de känns bra, eller ja de va mycke som kändes bra igår. de jag gått och tänkt på under så många dagar har jag äntligen fått ur mej. så nu börjar jag känna igen mej själv! tummen upp.
puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0