jag tog det på kär du tog det på lek - kär/lek.

nu vill jag verkligen ha sommar! saknar månsan, sol, bikini, varma sköna sommardagar/kvällar med mina bästa! de va så himla härligt förra sommarn, allt skratt. så jävla underbart allt bara!
fick så sjukt många nya älskade vänner då! vänner för livet. sånna som alltid finns för dej i vått och torrt!
och fotbollen är ju en grej som nästan alla har gemensamt, inte alla men nästan hehe.
och månsan, saknar de sjukt mycket!
kommer ihåg när jag skulle flytta till sala, VILLE VERKLIGEN INTE! men nu är jag hur glad som helst för de.
och så har jag ju faktist vart/är kär på riktigt, wow jennifer!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0