sjukt rolig dag med bästa.

nu är jag hemma från en sjukt rolig dag haha. lite trött och ont i magen då men annars funkar väl livet!
iaf, först åkte jag ner på stan och mötte victor, gustav och björn. och då skulle vi åka till lärkan, fast björn åkte hem ist. så jag, victor och gustav åkte till lärkan i vår egna lilla takt hahahah.. fort kan jag inte säga att de gick iaf! och sen när vi kom till lärkan körde vi fotboll osv, sen efter ett tag kom micaela. de va as kul tills de kom nån jävla grällsta tränare och skällde på oss och sa att vi skulle gå av planen. daamp typ, så ah vi gick till andra sidan och körde ''ärslet''(stavning), då kom typ gabbe för han skulle ha träning. haha jag hade typ fått 30 prickar, men slapp bli ärslad för jag är ju tjej!! så gabbe stog ist, tack för de. men sen fick jag skit ont i magen, så jag och micaela drog hem. jag hängde med micaela en stund hem och prata lite med hennes mamma hehe. och sen efter de åkte jag hem och käka lite! va inte så hungrig, men åt ändå!
haha ja, de va väl min dag. JÄVLIGT ROLIG IAF!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0