Taggar fullt till match idag.

image description
sitter i sängen och lyssnar på musik. är jättetrött haha, mamma väckte mej typ halv 9 och sa att jag skulle komma ner och äta frukost. ska snart platta håret och börja fixa mej! typ packa osv.
juste idag på frukosten sa mamma att hon, jag, tobbe och mio skulle till stockholm och shoppa! fan va glad jag blev, fast då va jag så trött och ny vaken så jag bah ''m''.
haha och gud ni skulle hört alicia idag, hon bah: jennifer vart är min nalle? jag: där nere hon: NEJ! och sen börja hon skrika och typ skällde ut mej, fyfan va jag garva hahahaha. temprament kan man säga!
jag bah: men gud, tare lugnt! hon: DU ÄR DUM!!
de ska bli sjukt kul idag med två 11manna matcher. är inte så taggad direkt, men de kommer väl snart. men nu ska jag gå upp och platta håret. vi ses mina vänner! puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0