when nothing go right, go left.

sitter typ och asgarvar åt mej själv. vet inte varför, helt plötsligt börja jag bara asgarva. känner mej typ as glad, har hållt i min lilla gullegris för första gången idag!
imorrn ska jag va med micaela. hon, jag, mamma och Annette skulle typ fika, mysigt! sen vet jag inte, vi kanske skulle va med Gustav och Victor, och sen efter de är de träning, fotbollarobics... men nu ska jag nog sova, vart en sen kväll iaf.. fan hade ju tänkt sova halv 10 idag haha! smart Jennifer, kommer ju va dötrött imorrn. satt ju typ och sov på lektionerna idag, va bara vaken när jag hade skit hög musik och smsade på NOn.
är så jävla trött på skolan, känns som ett fängelse!
så puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0