Rubrik?!

Hejsan! Inte bloggat på två dar nu.. Har inte haft tid. Haha kom nyss hem från träning i Heby! Är sjukt trött, typ första gången på hela veckan som jag bara kan sitta i sängen och slappa!
Träningen idag var väl helt ok, hallen var de inge fel på men golvet va en miss?! I början var jag totalt körd i huvet typ, passa fel/orka inte springa/kunde inte skjuta.. Men sen när vi körde två mål när jag och Ebba fick spela backar ist för forwards gick de ganska bra haha. Och Loo typ hoppa in med sin rompaah i min rygg så har skit ont haha. Vi gjorde så att alla backar fick spela forwards och alla forwards fick spela backar! Vi ska typ göra så på matchen mot knäppmora :) kommer fan garva sönder.
Nu ska man snart käka kött och pommes med mammsen och Tobbe! Och efter de ska jag kolla på "once upon a time"(stavning)
Hörs och ses! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0