Ett asgarv

Haha hade glömt mobilen uppe på mitt rum, och när man går upp för att hämta mobilen kommer ett asgarv haha.
image description
Duär så gullig micaela.
Dagen idag har vart lat! Sov ju som sagt först hos Micaela. Sen runt halv 2 åkte jag hem. Satte mej i soffan då med Alicia och kolla på pippie ett tag :) sen tog jag en liten dusch, skönt nu okså att inte ha ont i magen. Får väl förbereda mej nu i 3 veckor till nästa gång haha! Juste haha, efter jag duschat visa mamma mej massa grejor tjejer tydligen ska tänka på haha.. Jag typ skratta så jag dog, skulle fan ville va kille för en dag bara.
Laddade ner vampire diaries för jág tänkta att jág skulle ha tittat på de ikväll men såklart är de inte klart förns imorrn bitti, kul-.- så nu ligger jag i mammas säng och kollar på the voice. Började nästa grina nyss haha, för allt bara försvann och allt typ bah dampaaa. Hatar iPads asså! Jävla skit mackapäär.
JENNIFER LIND
image description
Puss och hej bitches:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0