ingen klassresa för mej

No no, ingen klassresa för mej då! tänker nt åka t sandön, har suttit på nå jävla möte över 1 timme helt onödan. kunde fan vart hemma. så ah, de ända som va kul va när jag fråga om man kunde platta håret där! alla titta typ på mej som om jag va dum i huvet. typ hej blondiee! haha jag tänker fan heller sitta där i två dar tror jag osminkad, lockigt hår och utan mobil! ah.
haha asså omajgaad, dog på träningen idag-.- sprang typ med bollen och typ snubblar på mina fötter och ramlar, fyfaaaaaan va pinsamt! ville bara försvinna, låg typ där och bara "nej nej nej nej" haha hoppas ingen såg. jävla klump man är! så ah puss då bitches:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0