redo för dagen

får damp, måste de regna. då blir mitt hår lockigt ju!
asså imorse, omg jag dog! jag skulle typ passa Liam en liten stund på morgonen, ah och då va han på mitt rum medans jag blåste håret. sen tänkte jag nt på att han gick ut, så helt plötsligt hör jag bara "dunk dunk dunk", så jag kollar ner i trappan och där ligger Liam. asså fyfan va så jävla läskigt, och han bara skrek. börja typ grina, för de va ju mitt fel eftersom jag skulle passa han. så mamma sprang dit och lyfte upp han och han var alldeles blå i pannan och hade värsta bulan. jag vart helt chockad och fick typ panik. va så himla läskigt! Har typ haft otur hela morgonen, spillde ut all juice, tappa glaset, tappa plattången på foten, hade i för mycket hårspray i håret, fick mascara på näsan och tappa mobilen. SMAAAART!
skit kul liksom, min roliga morgon.
så puss bitches:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0