vilken jävla rolig dag

tjatja! asså har vart en helsjuk dag idag kan man lugnt säga. först åkte jag och alice till lärkan, och där träffa jag olivia och hanna, ah och alla andra. haha ah och vi hade typ planerat en överraskningsfest för olivia så vi kunde nt säga nått till henne. för dom senaste dagarna har vi typ snackat och planerat det. så olivia har typ trott att vi snackat skit om henne haha. ah men iaf, jag och olivia åkte med hanna hem medans alla andra drog till coop och köpte chips, läsk m.m! och dom typ ringde och smsa och massa sånt, och olivia bah: vem äre typ hela tiden?! haha så vi låtsades att de va mamma haha. och sen hade vi typ planerat att jag skulle fråga olivia om vi kunde åka hem till hennes mamma. men då sa olivia att vi kunde åka dit. så hon ringde sin mamma och hon kom och hämtade oss. PRECIS SOM PLANERAT, SKIT BRA! när vi åkte bil hade jag sjukt svårt att hålla mej för skratt, så fick typ gömma mej under jackan haha. sen när vi kom hem till olivias mamma frågade jag om jag fick lämna min väska på hennes rum? så vi gick dit, haha när olivia öppnar dörren till sitt rum sitter alla tjejer Ida, Loo, Alice, Julia, Pernilla, Thea och Micaela med sin mobiler och filmar när vi kommer in. åh fyfan ni skulle sätt olivias min. garva så mycket så jag typ nästan dog! ah så vi beställde pizza och satt och käka och snacka lite skit. sen körde vi typ charader, jag och loo va faaan grymma. har haft skit kul, har skrattat jätte mycket så har ont i magen.. jaa, de blir ju bra till matchen imorrn. nej nu ska jag sätta upp håret och tvätta bort sminket. och sen typ sova tror jaag.
önskar blogg appen på mobilen funka så jag kan ladda upp bilder, men ofc funkar den nt! så ahh.
kom och kolla på söndag klockan halv 1 när sala silverstaden f99 spelar mot vib!image description
men först lär jag tagga match imorrn mot köping borta.så godnatt alla glada, sura, ledsna och tråkiga personer i världen. puss bitches:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0